יום חמישי, 19 במרץ 2015

כל השיטות להסרת שיער לצמיתות

השיער יכול להיות חלק מאד יפה בגוף שלנו - כל עוד הוא נשאר על הראש שלנו. שיער על הגוף, יכול להיות מפגע אסתטי. כמעט כל הנשים, ואף חלק ניכר מהגברים, מעוניינים בהסרת שיער מהגוף שלהם. בעבר, מי שרצה להסיר את השיער, היה חזור על אותן שיטות שוב ושוב - כמו גילוח, מריטה, שימוש בשעווה חמה, וכיו"ב. כיום לעומת זאת, יש שיטות שונות ומתוחכמות, להסרת שיער לצמיתות. חשוב לציין שהשיטות רק הולכות ומשתכללות עם הזמן, וכיום הרוב הניכר של האנשים שעוברים את הטיפולים לצמיתות - לא צריכים לחזור עליהם עוד לעולם. אז איזה שיטות יש?

לייזר, אינפרא ועוד מילים מורכבות


       הסרת שיער בלייזר - אחת השיטות המוכרות ביותר להסרת שיער לצמיתות, היא ההסרה עם לייזר. מדובר על שימוש בקרן לייזר, אשר יודעת לזהות בעצם את ההבדלים בין הפיגמנט של העור לפיגמנט של השיער, ומכאן היא יודעת לפגוע בשורש השערה, ובעצם למנוע את צמיחת השיער מחדש. שיטת הלייזר נחשבת למוצלחת למדי, שכן היא משיגה אחוזי הצלחה גבוהים מאד (יותר מ 80% מהמטופלים לא נזקקים לסדרת טיפולים נוספת), וקופות החולים גם מוכנים לעתים לסבסד את הטיפול בחלק מהמקרים. עם זאת, יש לזכור כי ההסרה בלייזר מתאימה בעיקר לאנשים בהירים עם עור כהה, שכן הדבר מקל על הלייזר לבצע את ההבחנה בין העור לשיער. כמו כן, מבין כל הטיפולים - זהו הטיפול הכואב ביותר, ונעשה שימוש בחומרי אלחוש להרגיע את האזור.

הסרת שיער


       אינפרא - הטיפול באינפרא להסרת שיער הוא חדש יותר מהלייזר, והוא מהווה מתחרה רציני עבורו. מדובר על שיטה בה שולחים פולסים של קרן אור תת-אדומה, בכדי להזיק לשורש השערה. היתרון בשימוש באינפרא הוא בכך ששיטה זו מתאימה גם לאנשים עם עור כהה ושיער כהה (אך לא לאנשים עם שיער בהיר), וכן שמדובר על שיטה פחות כואבת מהלייזר -  אם כי עדיין יש תחושה לא נעימה לעתים בזמן הטיפול. גם כאן אחוזי ההצלחה הם גבוהים כמו הלייזר. אפשר לומר שזו פשוט שיטה שמזכירה את הלייזר אך היא קצת יותר נעימה, ומתאימה ליותר אנשים.

       אפילציה - בשיטת האפילציה, מסירים את השיער ע"י שליחה של פולסים חשמליים לשורש השערה. הפולסים הללו בעצם עוצרים באופן גורף את המעבר של דם לשורש השערה, ומכאן תאי השורש מתים תוך זמן קצר. חשוב מאד לציין, ששיטה זו אמנם יעילה, אך היא מעקצצת מאד, והטיפול עצמו לא נחשב לנעים. עם זאת, המחיר לטיפול הוא זול יחסית, ומכאן השימוש הנרחב בו, מה גם שהוא נותן מענה לאנשים עם עור בהיר. לרוב, נהוג להשתמש באפילציה כטיפול משלים להסרת שיער עם לייזר או אינפרא, בכדי לתת מענה מוצלח לאנשים עם שיער בהיר יותר. כמו כן, מדובר על שיטה נוחה להסרת שיער במקומות קטנים ונחבאים.

ובמה אתם בוחרים?



לפני שאתם ממהרים לרוץ למכון לקוסמטיקה או לקנות מכשיר להסרת שיער לצמיתות לשימוש ביתי עם שימוש בלייזר או אינפרא, כדאי להתייעץ עם מומחה בתחום הקוסמטיקה. יש לקחת בחשבון את צבע העור וצבע השיער שלכם, כמות השיער שצומחת, וכן רגישויות אפשריות לטיפולים, בכדי שתדעו מהו הטיפול הטוב ביותר עבורכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה