יום שלישי, 8 במרץ 2016

טיפול ביובש העור בתקופת החורף


ימי החורף הקרים והגשומים גורמים, לעתים קרובות, לעור יבש שאינו בריא

ההבדלים בין החורף לקיץ, בעיקר במדינה בעלת טווח טמפרטורות רחב וקיצוני למדי כמו מדינת ישראל, הם הבדלים מהותיים ומשמעותיים מאוד. ההבדלים הללו מתבטאים במידה הרבה ביותר, לכל הדעות, בגוף שלנו ובתגובה שלו לשינויי מזג האוויר ולתנאי מזג האוויר השונים, ובעיקר לצניחת הטמפרטורות של החורף וכל מה שהיא גוררת. אחת התופעות הנפוצות ביותר של החורף הישראלי היא מצב קיצוני של יובש בעור, ובעיקר באזורים פריפריים כמו הידיים והרגליים. היובש הזה נגרם בגלל כיסוי קבוע של האזורים הללו בבגדים שאינם נושמים, ובגלל הסתמכות על אוויר חימום יבש שאינו בריא לעור שלנו. עם זאת, אל לנו לקבל את יובש העור שלנו בחורף כגזרת גורל – ובהחלט יש מה לעשות לגביו.



כיצד עלינו לטפל ביובש העור בתקופת החורף בצורה הטובה ביותר?


·        שמירה על לחות העור – הצורה הפשוטה ביותר לשמור על לחות העור שלנו בימי החורף היא בהקפדה על מריחה של קרם לחות בידיים ואולי גם ברגליים במידת הצורך, ומומלץ גם להרבות בשתייה ואספקה קבועה של נוזלים לגוף גם בימים הקרים ביותר. בנוסף, באזורים כמו כפות הרגליים, שמבלים בתוך נעל סגורה במשך ימי החורף, כדאי להשתמש במוצרים מעודדי לחות כמו טלק וגרבי כותנה.
טיפולים קוסמטיים בחורף



·        טיפול מקצועי – לעתים קרובות, אנחנו צריכים וצריכות לבצע טיפולים מטפחים ומשמרים לעור שלנו בכדי לשמור על בריאותו בימי החורף. ביקור אצל קוסמטיקאית עבור טיפול בעור הידיים או בעור הפנים שלנו, ועבור טיפוח הציפורניים שלנו (בעיקר ברגליים שנמצאות סגורות במשך מרבית הימים) – יבטיח את בריאות העור והגוף גם בימי החורף.

טיפולי קוסמטיקה וטיפוח מהווים מפתח לשמירה על העור שלנו גם בימי החורף


למרות שיש לא מעט דברים שאנחנו יכולים לעשות בכוחות עצמנו, בכל מה שנוגע לשמירה על לחות העור וכתוצאה מכך גם על בריאות העור בחורף, אנחנו צריכים לדעת מתי לפנות לשירות קוסמטי מקצועי ואיכותי עבור העור שלנו.

שלכם,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה